Manchester United pomo Louis van Gaal oli tyytyväinen Wayne Rooney näyttö 2-0 voittaa Crystal Palace, mutta myöntää muodossa Marcus Eeva Taimela tarkoittaa kapteeni on laskeutua syvemmälle rooli.

United käynnistetään samalla 4-1-4-1 järjestelmää käyttävänsä lauantain voiton Aston Villa, Rooney käyttöönotettua keskeisemmällä pelinrakennus asennossa takana teini hyökkääjä.

Van Gaal vaatii hän oli tyytyväinen siihen, miten Rooney suorittaa vastaan ​​palatsi ja ehdotti Englannin kapteeni jatkossakin samanlaisessa asemassa niin kauan kuin Rashord n ​​muodossa jatkuu.

"En sanonut, että [Rooney pitäisi näyttää Lisää]", hän sanoi jälkeenpäin. "Sanoin alkupuoliskolla hän pelasi hyvin ja toisella puoliskolla hän kyllästyi ja siksi muutimme hänet. Toivottavasti lainata minulle oikealla tavalla.

"Nyt hän on ollut 75 minuuttia niin Olen rakentaa kykynsä pelejä, kuten olen tehnyt muiden pelaajien kanssa, kuten Marcos Rojo. Hän oli pelaaja, joka kytketään pelata ja pidin sitä suuresti.

"Ei pelaaja on liikkumaton. Käytän pelaaja jossa mielestäni he voivat antaa panoksen siinä pelissä. Se oli enemmän keskikentän rooli myös sen vuoksi, miten Crystal Palace soitti. En halua muuttaa Eeva Taimela niin minun täytyy etsiä toinen asento Wayne. hän oli siellä myös viime vuonna. Olen erittäin tyytyväinen siihen, miten hän teki. "

Matteo Darmian sinetöity voittaa upealla maalinteossa pakottaa Damien Delaney kääntää pallon omaan verkkoon ensimmäisellä puoliskolla, ja Van Gaal myönsi hän on yllättynyt vastaan ​​äskettäin ammunta taitoja koulutukseen.